بازگشت

در چه شرایطی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟

در چه شرایطی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟

شما با اعتماد به ما و اولین خریدتان از دیجی‌پارک، وارد لیست مشتریان ما خواهید شد و این سرآغاز ارتباطی طولانی خواهد بود.

با خرید از دیجی‌پارک، فقط قیمت‌های موجود بر روی سایت را پرداخت می‌کنید و هیچ هزینه اضافه اعم از مالیات و… را پرداخت نخواهید کرد .همچنین ملزم به خرید هیچگونه لوازم جانبی و نرم‌افزار در کنار محصول نخوهید بود و قیمت سایت (برای همه محصولات)، قیمت نهایی (قیمت آخر) می‌باشد. البته باتوجه به محل خریدار، هزینه‌ی حمل به مبلغ خرید شما افزوده می‌شود.

دیجی‌پارک، کالاهایی را برای عرضه انتخاب می‌کند که از نظر کیفیت در حد مطلوبی قرار داشته باشند، حتی اگر نام و برند آنها شناخته شده نباشد. تمامی کالاهای موجود در دیجی‌پارک، قبل از آنکه برای فروش عرضه شوند، از نظر کیفیت و کارایی محصول و همچنین اعتبار شرکت توزیع کننده‌ی آن، بررسی و کنترل می‌شوند.

همه سعی دیجی‌پارک بر این است که همواره اعتماد و رضایتمندی مشتریان را جلب کند و در این راستا می‌کوشد تا کالای خریداری شده در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با این وجود ممکن است مشتریان پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرند. در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته‌ایم. ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که در مدت ۷ روز بعد از دریافت کالا برای بازگرداندن کالا اقدام کنید.

 

شرایط بازگرداندن کالا:

  1. اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد؛
    • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به دیجی‌پارک اطلاع داده شود.
    • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
    • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌پارک بازگردانده شود.
    • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
    •  این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و        راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

  2. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد؛
    • وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دیجی‌پارک از طریق تلفن اطلاع داده شود.
    • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
    • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی جعبه کالا، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
    • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
    • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌پارک بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

  3. اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد؛
    • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیجی‌پارک از طریق تلفن  اطلاع داده شود.
    • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌پارک بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

  4. اگر مشتری از خرید خود منصرف شود؛
    • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
    •  از آنجا که دیجی‌پارک یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).
    • اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
    • مرجوع کردن گوشی موبایل تنها پیش از ثبت تلفن همراه درسامانه همتا (فعالسازی) امکان پذیر است.
    • همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
    • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید وارد پروفایل خود شده و سفارش را لغو نمایید.

  5. اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد؛
    • در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری ملزم است از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به دیجی‌پارک بازگردانده شود.
    • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیجی‌پارک اطلاع داده شود.
    • با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیجی‌پارک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
    • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌پارک بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
    • کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش دیجی‌پارک ارسال شود.

 

  • اجناسی که دارای گارانتی هستند می بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده پاسخگو بوده و دیجی‌پارک نیز پیگیر روند خدمات شرکت گارانتی کننده به شما خواهد بود. تصمیم شرکت گارانتی کننده، تصمیم نهایی است و دیجی‌پارک هیچ دخل و تصرفی برای تغییر دستور و صلاحدید شرکت گارانتی کننده، ندارد.
    • موارد فوق ممکن است نیاز به هماهنگی با متخصصین فنی و یا شرکت گارانتی کننده داشته باشد و شاید این هماهنگی تا ۵ روزکاری زمان نیاز داشته باشد.

 

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد دیجی‌پارک در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت دیجی‌پارک در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

 

اگر ساکن تهران یا کرج هستید، جهت تحویل کالای خود از طریق مامورین جمع آوری با دیجی‌پارک هماهنگ کنید.

اگر ساکن شهرستان هستید برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز بصورت پس کرایه را نمی پذیرند ، رسید پستی مهر شده به همراه کد سفارش به آدرس Info@digipark.ir ایمیل کنید.

 

– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان تهران – شهر تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری، بازار موبایل ایران (۱)، طبقه اول، پلاک ۳۱۰ – کد پستی: ۱۱۳۸۹۴۷۶۱۹

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی‌پارک برسد، هزینه‌های ارسال به عهده دیجی‌پارک است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت دیجی‌پارک ارسال شود.همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس Info@digipark.ir ایمیل شود
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی‌پارک، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، درخواست خود را ثبت کنید.

– پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

– از طریق تماس تلفنی با فروشگاه دیجی‌پارک اقدام نمایید.

بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

 

  • امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و دیجی‌پارک از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
پرسش های پرتکرار
آیا می‌توانم از دیجی‌پارک به صورت حضوری هم خرید کنم؟
بله شما می‌توانید به شعبه فیزیکی دیجی‌پارک به آدرس: تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری، بازار موبایل ایران (۱)، طبقه اول، پلاک ۳۱۰ مراجعه نمایید.
چطور می‌توانم به دیجی‌پارک برای خرید آنلاین اعتماد کنم؟
دیجی‌پارک جزو سایت‌های اینترنتی فروش محصولات دیجیتال هست که شعبه فیزیکی هم دارد. به این معنی که شما برای خرید می‌توانید علاوه بر خرید اینترنتی به شعبه فیزیکی ما مراجعه کنید. ضمن اینکه دیجی‌پارک نماد اعتماد الکترونیکی را هم دارد.
چطور می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟
وارد پروفایل خود شوید.
وارد قسمت سفارشات من شوید.
روی قسمت جزییات سفارش کلیک کنید.
روی قسمت لغو مرسوله کلیک کنید.
دلیل لغو سفارش را انتخاب کنید.
سفارش شما لغو شد. (لطفا جهت مرجوع وجه سفارش شماره کارت خود را در قسمت تکمیل حساب وارد نمایید.)
در چه شرایطی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟
همه سعی دیجی‌پارک بر این است که همواره اعتماد و رضایتمندی مشتریان را جلب کند و در این راستا می‌کوشد تا کالای خریداری شده در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با این وجود ممکن است مشتریان پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرند. در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته‌ایم. ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا برای بازگرداندن کالا اقدام کنید.
آیا کالاهای ارائه شده در سایت دیجی‌پارک اصل هستند؟
تنها در صورتی که کالایی نشان غیر اصل نداشته باشد، دیجی‌پارک اصالت این کالاها را تضمین و همه‌ی آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند.
چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد حساب کاربری خود شوید.
روی گزینه "سفارش‌های من" کلیک کنید.
روی گزینه "سفارش‌های جاری" کلیک کنید.
با کلیک روی گزینه "مشاهده سفارش" می‌توانید جزییات سفارش خود را مشاهده کنید.
می‌توانید در این قسمت فاکتور سفارش خود را مشاهده و دریافت کنید. (همچنین امکان لغو مرسوله یا کالا وجود دارد.)
آیا می‌توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی فقط پرداخت‌ها به صورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد.