بازگشت

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پرسش های پرتکرار
آیا می‌توانم از دیجی‌پارک به صورت حضوری هم خرید کنم؟
بله شما می‌توانید به شعبه فیزیکی دیجی‌پارک به آدرس: تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری، بازار موبایل ایران (۱)، طبقه اول، پلاک ۳۱۰ مراجعه نمایید.
چطور می‌توانم به دیجی‌پارک برای خرید آنلاین اعتماد کنم؟
دیجی‌پارک جزو سایت‌های اینترنتی فروش محصولات دیجیتال هست که شعبه فیزیکی هم دارد. به این معنی که شما برای خرید می‌توانید علاوه بر خرید اینترنتی به شعبه فیزیکی ما مراجعه کنید. ضمن اینکه دیجی‌پارک نماد اعتماد الکترونیکی را هم دارد.
چطور می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟
وارد پروفایل خود شوید.
وارد قسمت سفارشات من شوید.
روی قسمت جزییات سفارش کلیک کنید.
روی قسمت لغو مرسوله کلیک کنید.
دلیل لغو سفارش را انتخاب کنید.
سفارش شما لغو شد. (لطفا جهت مرجوع وجه سفارش شماره کارت خود را در قسمت تکمیل حساب وارد نمایید.)
در چه شرایطی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟
همه سعی دیجی‌پارک بر این است که همواره اعتماد و رضایتمندی مشتریان را جلب کند و در این راستا می‌کوشد تا کالای خریداری شده در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با این وجود ممکن است مشتریان پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرند. در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته‌ایم. ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا برای بازگرداندن کالا اقدام کنید.
آیا کالاهای ارائه شده در سایت دیجی‌پارک اصل هستند؟
تنها در صورتی که کالایی نشان غیر اصل نداشته باشد، دیجی‌پارک اصالت این کالاها را تضمین و همه‌ی آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند.
چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد حساب کاربری خود شوید.
روی گزینه "سفارش‌های من" کلیک کنید.
روی گزینه "سفارش‌های جاری" کلیک کنید.
با کلیک روی گزینه "مشاهده سفارش" می‌توانید جزییات سفارش خود را مشاهده کنید.
می‌توانید در این قسمت فاکتور سفارش خود را مشاهده و دریافت کنید. (همچنین امکان لغو مرسوله یا کالا وجود دارد.)
آیا می‌توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی فقط پرداخت‌ها به صورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد.